Viimasel ajal olen olnud väga hõivatud oma töö- ja koolieluga, aga positiivse külje pealt õnnestus üks kooliprojekt otsapidi BarHiid Stuudioga ühendada ja anda kursuseprojektina algkuju väikesele kosmilisele strateegiamängule "Kindral Space Strategy".
See on suhteliselt primitiivne mäng, millel on kergesti arusaadavad reeglid, aga kus võit vajab siiski nutikat taktikalist planeerimist.
Mängu eripära on, et kuigi seda saab mängida ka kiiremas tempos, on igal voorul 24-tunnine maksimumpiir, mille jooksul lahingus osalejad peavad uued käsud välja saatma. See tähendab, et mängu on võimalik mängida sõpradega isegi siis, kui pole aega päriselt mitmeks tunniks kokku tulla. Igaüks peab lihtsalt leidma ööpäeva jooksul suvalisel hetkel need paar minutit, et oma käik ära teha. Käsud täidetakse korraga, siis kui kõik on tegevuse valinud või aeg täis tiksunud.
Igal mängijal, ehk kindralil on oma rahvas ja territoorium, mis kasvab iga võidetud mänguga. Võitja saab kaotaja planeedid endale ja need jäävad tema kontole alles ka pärast mängu lõppu. Vähemalt seniks kuni keegi need mõnes tulevases mängus temalt omakorda ära vallutab.
Kuigi "Kindral" on põhimõtteliselt mängitavas seisus, siis päris mänguna välja andmiseks oleks vaja veel täiendamist. BarHiid Stuudio prioriteediks on praegu "Veri, rooste ja mana" kirjutamine ja seetõttu jääb "Kindral" hetkel sahtlisse lõpulihvi ootama. Küllap viin selle lõpuni kui "Veri, rooste ja mana" saab valmis või vajan vahelduseks millegi muu kallal nokitsemist.