Moodul mängule "Neverwinter Nights"

Olen viimased kuud hakanud vaikselt töötama modi kallal, millega tuua hiljuti lõppenud jutumänguseeria "Vangid" arvutigraafika tasandile. Algus läheb visalt, sest kuigi "Neverwinter Nights" on loodud selliselt, et moodulite loomine oleks võimalikult kerge, eeldavad minu seatud eesmärgid siiski ka koodikirjutamist.

Kuna see on mul esimene kord midagi sarnast ette võtta, on väga palju aega kulunud käsiraamatute ja netiõpetustesse süvenemisele. Rõõmustav on aga see, et kord avastatud ja paika pandud koodi on pärast väga lihtne uuesti kasutada. Seega mida suuremaks kasvab selgeks saadud käskude hulk, seda kiiremini läheb protsess edasi.

Hetkel on viimistlemisel ruum, kus peategelane kohtub esimest korda teiste kaasvangidega. Kaasvangidest on tuumik (lahingukäitumine, andmed ja tutvumisdialoogi mustand) valmis kirjutatud jutumängu peategelastele Kustutaja, Stefan, Anton, Arabella ja Sultan. Lõpetamata on veel Lucinda ja Roderik, kuigi viimase valmistan tõenäoliselt hiljem - siis kui moodul on jõudnud paika, kus Roderik päriselt mängu tuli.

Seega on algses "Vangide" jutumänguste peategelaste seltskond taandatud arvutimängus kõrvaltegelasteks, kelle seast saab mängija endale ühe kongikaaslaseks võtta. Arvestades, et eesmärk pole luua mitte ainult Vangide esimene osa, vaid ikka kogukompott Felsburgi linna ja suure sõjani välja, läheb valmimisega ilmselt mõni aasta aega. Arvestades praegust tempot ja seatud eesmärke prognoosin esialgu valmimisajaks 2016 aasta suve.

Vestlused saavad seikluses mängima vähemalt sama tähtsat rolli kui lahingud ja täbaras olukorras tehtud valed ütlemised tapavad tegelase sama kindlalt ära, kui valed otsused lahingus. Mind häiris, kuidas "Neverwinter Nights" kasutas dialooge peamiselt selleks, et valida küsimuste küsimise järjekord, selmet sundida tegema pärisvalikuid informatsiooni osas, mida mängija kõige rohkem teada tahab. "Vangide" moodulis vestlused samade valikute juurde üldjuhul tagasi ei pöördu. Usun, et see lisab vestlustesse intensiivsust ja päriselulisust.

Hoian teid kursis, kuidas mängu valmimine edeneb!