Kui mõned kuud tagasi mooduli kirjutamist alustasin, siis ei osanud kusagilt pihta hakata. Avasin tööriistaprogrammi ja hakkasin katsetama, mida siin üldse võimalik teha on. Peaaegu esimese asjana avastasin, kuidas luua tegelasi. Anton oli esimene NPC, keda ma valmis kirjutama hakkasin.
Tegelesin sellega mõned tunnid iga paari päeva tagant ja nädala lõpuks nägi asi juba üsna hea välja. Seejärel hakkasin uurima ja lugema, kuidas teisi asju moodulisse kirjutada. Väikeste juppide kaupa võetuna ei tundunudki see asi nii hirmus. Ühel hetkel olid mitmed NPCd valmis, aga mul polnud aimugi, kuidas Vangide rollimängu lugu arvutimängu konteksti sobitada. Näiteks mis hetkega mäng algama peaks?
Nüüd olen algusega enam-vähem valmis saanud. Selle meisterdamise käigus olen aga õppinud nii palju uut, et paljud lahendused, mida ma alguses NPCsid kirjutades kasutasin, tunduvad nüüd viletsad ja amatöörlikud. Seetõttu pidin enda esialgset loomingut ka teatud määral ümber kirjutama.
Atšakrini Sissejuhatav osa on lõpusirgel, kuid tahab veel korralikku viimistlemist. Kuna arvestan ka sellega, et moodul võib sattuda isikute kätte, kes Impeeriast ja KPRist midagi kuulnud pole, läheb osa auru ka sellele, et maailma lihtsustatud ja loomulikul kujul natuke lahti seletada.
Hetkel on see kõik viinud selleni, et kui liita kokku kõik sõnad (ja mitte kirjutatud programmikoode sisse arvestades), mida kõik moodulis olevad tegelased on võimelised ütlema ja mida peategelane on võimeline neile vastama või neilt küsima, siis hetkel on kõikide dialoogide kokkuliidetud pikkuseks 30 000 sõna, ehk ca 60 lehekülge teksti.
Ühe mängukorra ajal on sellest siiski võimalik kokku puutuda vaid väikese osaga, sest iga valitud vastusevariant toob kaasa erineva sisuga vestluse. Kui sissejuhatav osa läbi saab, siis ei tule vähemalt Atšakrini osas enam kuigi palju dialooge juurde kirjutada - ega seal keldris ju peale enda valitud kaaslase eriti kellegagi jutustada pole.
Kui suudaks moodulit samasuguses tempos edasi kirjutada, nagu praegu on läinud, võiks Vangide mooduli kogu Atšakrini osa suvega täiesti valmis saada. Maailm peale Atšakrini on küll palju suurem ja keerulisem, aga esialgu näib ennist seatud tähtaeg - suvi 2016 - lõpliku valmimise tähtajana aina reaalsem.