BarHiid Stuudio logo

Kindral Space Strategy

Postitusaeg: juuni 2021

Viimane kuu on olnud hullumeelne koolitempo, aga positiivse külje pealt olen suutnud selle mingil määral BarHiid Stuudio tegemistega ühendada ja saanud kursuseprojektina algkuju väikesele kosmilisele strateegiamängule "Kindral Space Strategy".

See on suhteliselt primitiivne mäng, millel on kergesti arusaadavad reeglid, aga kus võit vajab siiski nutikat taktikalist planeerimist.

Mängu eripära on, et kuigi seda saab mängida ka kiiremas tempos, on igal voorul 24-tunnine maksimumpiir, mille jooksul lahingus osalejad peavad uued käsud välja saatma. Inimestele, kelle pole võimalik mängimise jaoks mitut tundi aega kõrvale panna, annab see võimaluse ikkagi mängida ja teha oma käik suvalisel sobival hetkel päeva jooksul. Käsud täidetakse korraga, siis kui kõik on tegevuse valinud või aeg täis tiksunud.

Igal mängijal, ehk kindralil on oma rahvas ja territoorium, mis kasvab iga võidetud mänguga. Võitja saab kaotaja planeedid endale ja need jäävad tema kontole alles ka pärast mängu lõppu. Vähemalt seniks kuni keegi need mõnes tulevases mängus temalt omakorda ära vallutab.

Kuigi "Kindral" on põhimõtteliselt mängitavas seisus, siis enne üles panemist tahab see veel täiendamist, et lisada põhiporgandite loodud kõrvaltegelased ja et ehitada võrgumängule vajalik küberturvalisus. Pakun, et selle lõplikult valmis saamine oleks veel paari kuu töö. Kuna praegu on BarHiid Stuudio prioriteediks aga "Veri, rooste ja mana", siis läheb "Kindral Space Strategy" esialgu sahtlisse ja tuleb sealt uuesti välja, kui VRM on jalad alla saanud.