Mõnikord kulub mooduli loomisel pealtnäha tühiste asjade peale meeletu hulk aega. Kuna hetkel on mulle kätte sattunud natuke vaba aega, võtsin mooduli tõsisemalt käsile.
Soovisin eile kirjutada mängumehhaanikat ümber nii palju, et kui peategelase valitud kaaslane saab surma, siis jääb tema laip alles. Tavaliselt haihtub laip Neverwinteris viie sekundiga minema. See on probleem, kuna tähendab, et juhul kui tegelasel oleks võimalik oma kaaslast surnust üles äratada, siis ei oleks alles enam laipa, kelle peal seda nõidust või võlueset kasutada.
Saavutasin üsna kiiresti muutuse, mille abil kaaslase laip alles jäi. Aga seda ainult seni, kuni laibal mingisugune ese alles oli. Niipea, kui laip täielikult ära rüüstati, ei saanud sellega enam midagi teha. Veetsin tund tunni järel erinevaid ideid katsetades.. Kõik, mis ma saavutada suutsin, oli see, et laip jäi alles ainult visuaalselt. Selle peale vajutada (ning seega ka elluäratamist teha) ei saanud. Iga kulutatud tunni järel tundus aina nõmedam loobuda, sest olin sellele juba nii palju aega panustanud.
Ma proovisin koodi ümber kirjutada kokku 10 TUNDI, enne kui nõustusin alla vanduma. Lõppseis jäi samaks, mille olin saavutanud esimese kümne minutiga. Kaaslase laip jääb alles ja selle peal saab ka nõidusi ja võluesemeid kasutada, aga seda ainult seni, kuni mängija teda tühjaks ei rüüsta. Tundub nii tühine ja väike asi olevat: muuta, kas laibal klikkamiseks on vajalik, et ta oleks rüüstamata, kuid mõnikord osutuvad just need pisikesed asjad kõige võimatumaks.
Hullu sellest muidugi ei ole ja pean olukorra lahenduseks leppima mängu algusesse lisatud hoiatusega mitte kaaslasi tühjaks rüüstada, kui on plaan nad tagasi ellu äratada.