Kuni viimase hetkeni sai "Vangidest" välja roogitud suuremaid ja väiksemaid vigu. Ilmselt oleks rookida olnud veelgi, aga olen praeguseks Tapasaare koridore nühkinud juba natuke liiga palju ja roosteplekid seintel on juba pähe kulunud.
Programmeerimise häda on see, et avastad ühes kohas vea ja parandad imelikku värvi valgust tekitanud koodijupi ära, aga siis selgub, et samast koodist sõltub ka mõni teine sündmus hoopis teises kohas ja oma näpuka parandamisega tõid kaasa selle, et kusagil seikluse teises otsas vabanevad tõrvikuvalgusest nüüd põrgulehmad, kes söövad kõik enda teel. Muidugi tuleb see välja alles siis, kui kogu mängu otsast peale läbi proovid mängida. Olen programmeerimises ühtpidi endiselt võhik, aga vaadates neid kohmakaid koodimägesid, mille klopsisin kokku siis kui aastaid tagasi Vangide mooduliga algust tegin, ei suuda ma mõnikord imestada, kuidas need üldse töötavad, rääkimata sellest, et julgeksin neis mingeid muutusi teha.
Aga nüüd on see tehtud. "Vangide" seikluse lõplik versioon valmis ja meie kodulehele üles laetud. Võid mängimist alustada kasvõi kohe.
Ilmselt lisanduvad ajaga väikesed parandused ja parendused olemasolevasse mängu, aga mingit suurt uut peatükki "Vangide" valmimisloos enam oodata ei ole. Siin see on ja enam-vähem selliseks see jääb.
See tähendab, et pärast välja puhkamist on aeg hakata seadma uusi sihte. Kuhu teekond järgmiseks viib, pole hetkel selge. Mõtteid on nii järgmiste mängude kui kirjanduse suunas. Kuhu iganes valik langeb, leiad selle kohta esimesena infot kindlasti siitsamast BarHiid Stuudio kodulehelt.