BarHiid Stuudio logo

II osa

Postitusaeg: oktoober 2015

Olen alustanud tööd Vangide seikluse II peatüki kallal.

Esimene osa tundub praegu tagasi vaadates väga lipp-lipi, lapp-lapi peal kokku traageldatud moodustis, sest õppisin mängu kirjutamist kirjutamise käigus ja sisse jäi palju vigu, mida küll hiljem jõudu mööda lappida proovisin, kuid mille täielik eemaldamine oleks nõudnud kogu asja otsast peale tegemist.

Nüüd saan kogunenud teadmisi rakendada puhtale lehele. Teine osa erineb esimesest nii oma atmosfääri kui ka reeglite poolest. Muuhulgas ei ole teises osas võimalik kasutada kaarti ja tegevusi saab korda saata ka esemete peal, mis keskkonnas ei helenda. Seega peab mängija kõigele ümbritsevale teravamat tähelepanu pöörama.

Vangide II peatükk toimub seitse aastat peale esimest, milles aset leidnud sündmustest vaimselt traumeeritud peategelane (juhul kui ta sealt eluga välja tuli) on juba aastaid veetnud sundravil kinnises Arkamovi Haiglas Vaimselt Ebatervetele.

Vangide II peatüki valmimiseks kulub esimese peatüki kogemusi arvesse võttes tõenäoliselt paar aastat.