Olen viimase aasta-pooleteise jooksul vaikselt täiendanud "Vangide" mängu. Algselt oli plaanis see kergelt ja kiiresti üle käia, et võtta sealt välja mõned pildid ja muusikapalad, mille ametlik kasutamine litsentsi vajaks. Kui aga käised olid juba üles kääritud ja tööhoog sees, läks asi sujuvalt üle põhjalikuks euroremondiks.
Sisuline pool on saanud parandusi peaaegu kõikidel kaartidel ja suuremates vestlustes läbi mängu. Lisaks mitmetele korda tehtud tekstivigadele ja mängutõrgetele on seiklus saanud ka mõned põhimõttelised muudatused. Näiteks on kogu Atšakrin saanud kõikides vestlustes eestipärasema nime Tapasaar ja Parteloc on saanud rohkem KPR-ilikuma venepärase nime Partelov. Üks suuremaid sisulisi muutusi on tehtud ühte võimalikest lõppvaatustest, kuhu mängija võib jõuda ja mis sisaldas enne kahte täiesti uut kõrvaltegelast. Nüüd on uute kõrvaltegelaste juurde toomise asemel pandud lõppvaatusesse skeemitama juba mängu alguses tuttavaks saanud Igratovitš ja Kevin.
Lisaks uutele tegelasportreedele on NWN Vangidel ka sisseloetud algus- ja lõpuvideo, koos spetsiaalselt Vangide jaoks joonistatud kunstiga, mis tulevad sarnases stiilis klassikalistele vanakooli RPG mängudele, nagu näiteks Icewind Dale või Pillars of Eternity koos peale loetud tekstiga.
Väikene takistus, mis võib osutuda ajakulukaks, on paar kohta mängus, kus on eestikeelsete sõnadega muusika ja millele pole seetõttu nii lihtne asendust leida. Esimese hooga sai mõeldud, et mis seal ikka, tuleb ka sinna oma panus anda ja paar laulujuppi ise valmis kirjutada ja sisse mängida, aga esialgne tulemus tuli alla ootuste kehv. Nüüd tuleb otsustada, kas punnitada ja proovida veel või minna lihtsama vastupanu teed ja laulujupid siiski millegi lihtsama vastu vahetada.
Nii või teisiti näeb mäng juba päris hea välja. Peabki nägema, sest "Vangid" on esimene Barhiid Stuudio nime alt ilmuv mäng. Mis siis, et tehniliselt vaid mängumoodul. Sellest saab esimene demonstratsioon, et Barhiid Stuudio teebki päriselt ise mänge, mitte ainult ei räägi nendest.